Anet A8 vs Nagano

Brazil AlfredoJr

Anet A8 vs Nagano

Mensagem por AlfredoJr » 3 months ago

Boa tarde pessoal, estou com uma dúvida sobre a impressora 3D Nagano, a mesma encontra-se com preço bom, porém visualmente ela é identifica a Anet A8, vocês saberiam me responder se é a mesma impressora como nomes diferentes?
Ela está a venda no Extra, casas bahia e Ponto frio.

Desde já agradeço.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Brazil RafaelEstevam
Site Admin

Re: Anet A8 vs Nagano

Mensagem por RafaelEstevam » 3 months ago

Eu não conheço a Nagano, então:
  • Ou são a mesma impressora
  • Ou tem o mesmo projeto de base
De qualquer forma eu não sou muito fã deste estilo, pois a base dela são barras roscadas parafusadas então dá pouca rigidez
E se for de acrílico, cedo ou tarde esse acrílico vai trincar/quebrar durante os re-apertos

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Virgin Islands (USA) REMONTpa

Analytics: Rwanda Finance Advanced News. remmont.com

Mensagem por REMONTpa » 20 hours ago

Ca state of the state \ Video
<p>About the State Disability Insurance Program Ca state of the state About the State Disability Insurance Program California State Disability Insurance (SDI) is a partial wage-replacement insurance plan for California workers. The SDI program is state-mandated and funded through employee payroll deductions. Workers covered by SDI have two benefits available to them: Disability Insurance (DI) and Paid Family Leave (PFL). An estimated 18.7 million California workers are covered by the SDI program. To request general program information or data about State Disability Insurance, complete the State Disability Insurance Request for Information Form (DE 2541E) and return it to the Employment ...</p>
<p>The post <a href="http://free.remmont.com/ca-state-of-the ... video/">Ca state of the state \ Video</a> appeared first on <a href="http://free.remmont.com">Free</a>.</p>

Trinidad-and-tobago Business

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Responder